چاپ برچسب اموال

اگر به مکان های عمومی یا شرکت های مختلف سری زده باشید,متوجه خواهید شد که یک سری برچسب به اغلب وسایل و لوازم آنجا زده شده است که نشان دهنده مالکیت بوده و نباید آنها را جا به جا کنیم که این موارد,برچسب اموال یا همان لیبل اموال گفته می شود.بر روی این لیبل ها معمولا لوگو و نام شرکت زده می شود و هر کسی می تواند با هر طرح برای خود سفارش دهد و تنها کافیست طرح مورد نظر را در سایت آپلود کنید یا به شکل مستقیم در واتساپ برای کارشناسان پرینت اردیبهشت ارسال کنید. چاپ برچسب اموال

همه چیز درباره برچسب اموال

دوستان توجه داشته باشید که برچسب ها را می بایست با توجه به محل استفاده و اجسامی که قرار است روی آنها چسبانده شود انتخاب کنید و اینطور نباشد که برای میزهای استیل از چوب استفاده کنید یا برعکس! البته تمام این کارها را ما برایتان به شکل رایگان انجام خواهد داد و تنها کافیست لیست اموال را برای ما ارسال کنید یا اینکه یک نوع که به تمام سطوح می چسبد را انتخاب کنید.همچنین در نظر داشته باشید که برای سفارش می بایست اطلاعات دقیق را برای ما ارسال کنید که مبادا اشتباهی از لحاظ نام یا لوگو سر بزند که باعث هدر رفتن وقت و هزینه خواهد شد. از طرفی دیگر شما می توانید به راحتی وسایل و تجهیزات برچسب خورده اند را پیگیری کنید<به همین خاطر است ک هشرکت های بزرگ و کوچک اقدام به استفاده از این لیبل ها می کنند (از طرفی دیگر هزینه بسیار اندکی دارد).

مزیت های لیبل اموال 

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که مزیت ها و ویژگی های یک لیبل خوب چه مواردی هستند و اصلا ما باید به چه نکاتی در هنگام خرید دقت داشته باشیم؟ این موارد عبارتند از :
  • باید به خوبی مراقب یک سری از افرادی باشید که برچسب جعلی به شما فروش نکنند که این کار می تواند بار حقوقی زیادی برایتان به همراه داشته باشد و به همین خاطر مراکز معتبر را برای این کار در نظر داشته باشید.
  • مورد بعدی که متاسفانه بسیاری از افراد این اشتباه را می کنند این است که تصور می کنند می بایست برچسب را جایی نصب کنند که کسی متوجه اش نشود! اما دقیقا باید جلوی دید عموم باشد.
  • مزیت دیگر چسباندن لیبل  اموال در جلوی دید این است که سارقین (عزیز) با دیدن آن به احتمال بسیار زیاد از سرقت منصرف خواهند شد.
  • مورد بعدی این است ک برچسب های باکیفیت و اصلی قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند که با دست یا روش های فیزیکی به هیچ عنوان قابل جدا شدن نبوده و می بایست از حلال های مخصوص استفاده کنید.
  • نکته جالب در رابطه با برچسب ها این است که برخی از آنها آنقدر مقاوم هستند که حتی آتش و اسید هم نمی تواند آنها را از بین ببرد و به همین خاطر دائمی به حساب می آیند.
  • فقط باید از اموالی که به آنها برچسب می زنید یک لیست کامل تهیه کنید که در صورت بروز هر گونه مشکل تمام آنها قابل پیگیری باشند.
 

شروع مشاوره و سفارش در واتساپ

تعرفه چاپ برچسب اموال

قطعا قیمت برچسب ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و چه بسا که تعداد اموال بالا باشد.اما باید در نظر داشته باشید که بسیاری از شرکت ها از مواد اولیه و چسب های بی کیفیت برای این کار استفاده می کنند و قیمت هم کمی پایین تر می دهند,به همین خاطر نباید برای چند تک تومن ریسک کنید و بعد مدتی ببینید که تمام لیبل ها چسبندگی خودشان را از دست داده اند یا رنگشان تغییر کرده است.  

لیست قیمت چاپ سیاه سفید – بدون سلفون

لیست قیمت چاپ رنگی – بدون سلفون

Rate this postامتیاز دهید