چاپ کاتالوگ و بروشور

چاپ کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ و بروشور کاربرد فراوانی در حیطه ی بازاریابی کسب وکارهای متفاوت دارد.برای سفارش طراحی کاتالوگ به این بخش مراجعه کنید.
چاپ افست و چاپ دیجیتال دو نوع شیوه چاپ مورد استفاده رایج برای چاپ کاتالوگ و بروشور می باشد. چنانچه تیراژ بالایی برای چاپ کاتالوگ و بروشور خود در نظر دارید ، مقرون به صرفه است از شیوه چاپ افست برای سفارش خود، استفاده کنید. اگر که زمان فاکتور مهمی برای شما می باشد و هزینه در درجه ی دوم قرار دارد پیشنهاد می شود از روش دیجیتال برای چاپ کاتالوگ و بروشور خود استفاده کنید. شیوه چاپ دیجیتال می تواند تحویل سفارش شما را یک روزه و یا حتی یک ساعته انجام دهد. چاپ کاتالوگ و بروشور در ابعاد a4 و a5 بر حسب نیازتان ارائه می گردد. یکی از اساسی ترین مسائلی که در زمینه ی چاپ کاتالوگ و  چاپ  بروشور می بایست در نظر گرفته شود،  طراحی کاتالوگ و بروشور است که بهتر است طراح مورد نظر شما آشنایی کامل با صنعت چاپ داشته باشند. چرا که بسیار مشاهده شده است که خروجی دلخواه از چاپ کاتالوگ و بروشور با طراحی سفارش مورد نظرتان همخوانی نداشته است و این به دلیل شگرد هایی است که شرایط چاپی می طلبد و طراح می بایست در جریان آن باشد. لازم به ذکر است اگر خواهان کیفیت بالایی برای چاپ کاتالوگ و بروشور خود هستید، چاپ افست دارای مطلوبیت بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال می باشد. چاپ کاتالوگ و بروشور از این جهت با سفارش بالایی مواجه است که با وجود پیشرفت تکنولوژی و رایانه ای شدن تمامی ارتباطات میان عامه ی مردم باز هم کاتالوگ و بروشور با جلوه هایی ویژه و توضیحاتی مناسب ارتباط موثر خود با مخاطبان  را حفظ کرده است.

چاپ بروشور نسبت به چاپ های دیگر با صرفه تر می باشد و از چاپ کاتالوگ با می تواند سریعتر و هزینه کمتری داشته باشد. بروشور را می توانید در قطع های مختلف و با گرماژ مختلف چاپ کنید. از عوامل تاثیر گذار در کسب و کار می توان به بروشور و بروشور دیجیتال اشاره کرد.

انواع چاپ بروشور : چاپ بروشور دیجیتال، چاپ بروشور افست.

 

چاپ بروشور

نمونه کار چاپ کاتالوگ و بروشور

 

Rate this postامتیاز دهید