طراحی ست اداری

طراحی ست اداری، اوراق اداری

طراحی ست اداری : به مجموعه اقلام از قبیل سربرگ، یادداشت، پاکت نامه، فولدر ، فاکتور و … ست اداری یا اوراق اداری می گویند. ست اداری را به نام اوراق اداری نیز می شناسند. ست اداری یا اوراق اداری یکی از مشخصه های ارزش یک سازمان، شرکت، برند و … می باشد.همانطور که گفته شد ست اداری مشخصه ی ارزش و اعتبار شما  است و باید به گونه ای طراحی شود که بتواند به درستی ارزش شغل شما را بالا ببرد و بتواند در رشد آن نیز تاثیر مثبتی بگذارد. برای ارتقاء سطح در سازمان ، شرکت و مجموعه خود بهتر است از ست اداری استفاده کنید. ست اداری می تواند شما را نسبت به دیگر رقبا متمایز سازد همچنین شغل شما را منحصر به فرد و ویژه جلوه می دهد. ست اداری بر روی هویت سازمانی شما تاثیر بسیار بالایی دارد بگونه ای که می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر روی سازمان داشته باشد. در طراحی ست اداری حتما باید هارمونی و ترکیب  رنگ مشخصی استفاده کرد.طراح ست اداری با استفاده از رنگ سازمانی مشخص شده می تواند متن محتوا، آدرس، لوگو و … را با خلاقیت مورد استفاده قرار دهد.
 ست اداری را به نام اوراق هم می شناسند.

 

 

نمونه کار ست اداری

 

Rate this postامتیاز دهید